Napraw ekspres

ETAPY NAPRAWY

Naprawa każdego ekspresu przechodzi u nas przez następujące etapy:

Etap 1: Zgłoszenie

 

 

Potrzebę naprawy ekspresu można zgłosić:
– telefonicznie (tel. nr +48 (22) 845-59-58; +48/662 215 837, od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 10-14);
– osobiście w punkcie serwisowym (ul. Majdańska 11, 04-088 Warszawa), w godzinach j.w.;
– za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego,
– e-mail: biuro@kawaekspres.pl

Etap 2: Dostarczenie ekspresu do naprawy

Ekspres można dostarczyć do nas:
– osobiście (ul. Majdańska 11, 04-088 Warszawa; serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 10-14);
– kurierem w ramach usługi „Door-to-door”. W module „Nadaj ekspres” pokazujemy jak dobrze przygotować ekspres do transportu w przypadku wysyłki.

Etap 3: Diagnostyka

 

 

Diagnoza usterki zajmuje nam średnio 1 – 2 dni robocze. Diagnoza uszkodzenia ekspresu i wycena kosztów naprawy jest u nas bezpłatna.

W przypadku kosztów naprawy nie przewyższających 370 zł, ekspres jest diagnozowany i od razu naprawiany. Jest to proponowana przez nas standardowo opcja, znacznie przyspieszająca naprawę. Decyduje się na nią 90 % naszych Klientów. Na życzenie Klienta przedstawiamy jednak do akceptacji każdą wycenę.

Koszty naprawy powyżej 370 zł zawsze podlegają akceptacji Klienta zgłaszającego.

 

 

Etap 4: Naprawa ekspresu

 

 

Naprawa ekspresu zajmuje nam średnio 2 – 4  dni. Jeżeli niezbędne jest zamówienie nietypowej części, naprawa może się przedłużyć o czas jej sprowadzenia. W ramach naprawy ekspres jest czyszczony i odkamieniany, a jego prawidłowe funkcjonowanie przetestowane przez wykonanie minimum 20 kaw.

W ramach usługi serwisowej wykonujemy kompleksowe czyszczenie i odtłuszczanie ekspresu.

Klientom indywidualnym udzielamy 6-miesięcznej gwarancji na dokonaną przez nas naprawę. Dla firm gwarancja wynosi 3 miesiące.

Etap 5: Testy ekspresu

Po naprawie, ekspres zostaje poddany wnikliwemu, kilkuetapowemu testowi, w ramach którego sprawdzamy poprawność działania wszystkich funkcji ekspresu. Klient jest informowany o możliwości odbioru maszyny dopiero po tym, jak ekspres przejdzie pozytywnie wszystkie etapy testu.

Etap 6: Zwrot naprawionego ekspresu

Naprawiony ekspres wraca do właściciela tą samą drogą, którą do nas przybył: kurierem (jeśli została wybrana opcja „Door-to-door”) lub czeka u nas na odbiór osobisty (o czym informujemy niezwłocznie po zakończeniu procesu testu naprawionego i wyczyszczonego urządzenia).

Przy okazji odbioru ekspresu z naprawy, jeśli tylko Klient wyrazi taką potrzebę, udzielamy dokładnego instruktażu w zakresie właściwej, bieżącej konserwacji ekspresu, czyszczenia bloku zaparzającego, spieniacza mleka i pojemnika na mleko.

PYTANIA DOTYCZĄCE NAPRAWY EKSPRESU

Ile potrwa naprawa ekspresu?

Czas naprawy jest uzależniony od typu usterki oraz dostępności części zamiennych. Dokładamy starań, by procesy diagnozy usterki oraz naprawy ekspresu po akceptacji kosztów przebiegały jak najszybciej. W 80 % zgłoszeń czas naprawy wynosi 2-4 dni.

Ile może kosztować naprawa ekspresu?

Koszt naprawy ekspresu jest uzależniony od ceny części użytych w naprawie oraz od stopnia skomplikowania usterki, co przekłada się na czas poświęcony naprawie.

Jeśli koszt naprawy ekspresu przewyższa zakup nowego modelu, możliwe jest odsprzedanie go nam przy okazji zakupu nowego modelu w naszym sklepie. Zaproponujemy specjalną cenę zakupu, uwzględniającą wartość starego ekspresu. Możliwe jest również zezłomowanie ekspresu.

Czy do ekspresu należy dołączyć akcesoria?

Zdarza się, że to właśnie któreś z akcesoriów odpowiada za nieprawidłowe funkcjonowanie ekspresu (np. dysza spieniająca, pojemnik na mleko). Dlatego wraz z ekspresem należy dostarczyć towarzyszące mu akcesoria.

Czy można wynająć ekspres na czas naprawy?

Klientom z Warszawy i okolic proponujemy dodatkową usługę „Ekspres zastępczy” czyli możliwość wynajęcia ekspresu do kawy na czas naprawy, w miarę dostępności ekspresów zastępczych. Koszt wynajmu ekspresu to ok. 100 -150 zł, w zależności od wybranego modelu i bez względu na czas naprawy. W przypadku zainteresowania usługą „Ekspres zastępczy” należy zaznaczyć tę opcję w formularzu zgłoszeniowym.

Zgłoś naprawę