Nadaj ekspres

JAK ZGŁOSIĆ POTRZEBĘ NAPRAWY EKSPRESU?

Potrzebę naprawy ekspresu można zgłosić:

  • telefonicznie (tel. nr +48 (22) 845-59-58; +48/662 215 837, od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 10-14);
  • osobiście w punkcie serwisowym (ul. Majdańska 11, 04-088 Warszawa), w godzinach j.w.;
  • za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego.

 

JAK PRZYGOTOWAĆ EKSPRES DO WYSYŁKI?

Przed zapakowaniem maszyny, trzeba ekspres oczyścić z resztek wody i – w miarę możliwości – opróżnić zbiornik kawy. W okresie zimowym należy bezwzględnie opróżnić układ wewnętrzny ekspresu z wody – nie wykonanie tej czynności może doprowadzić do poważnego uszkodzenia ekspresu.

Najwłaściwszym opakowaniem do wysyłki jest oryginalny karton z wypełnieniem dopasowanym do kształtu ekspresu. Dlatego warto nie wyrzucać ich po zakupie lecz zachować na potrzeby ewentualnych napraw. Jeśli jednak tego nie zrobiliśmy, wtedy rekomendujemy:

  • koniecznie wybrać karton usztywniony, nieco większy od wymiarów ekspresu;
  • wyłożyć styropianem spód kartonu, na którym będzie stał ekspres;
  • zalecamy, by każda ściana wewnątrz kartonu również była wyłożona styropianem;
  • wskazane jest owinięcie ekspresu folią bąbelkową;
  • bardzo ważne jest zadbanie o to, by ekspres stał w kartonie pionowo, sztywno i nie miał tzw. „luzów”;
  • dołączone do ekspresu akcesoria powinny być zapakowane w osobny woreczek;
  • w przypadku  naprawy gwarancyjnej – należy dołączyć ksero dowodu zakupu;
  • prosimy również załączyć informację o rodzaju uszkodzenia;
  • na kartonie warto umieścić w widocznym miejscu naklejkę „Ostrożnie – Szkło – Nie rzucać!”; jest to element kluczowy w przypadku ewentualnego składania reklamacji gdyby doszło do uszkodzenia ekspresu w transporcie;
  • w przypadku transportu kurierem: odbierając ekspres po naprawie, należy bez względnie otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić czy ekspres nie posiada uszkodzeń mechanicznych. WAŻNE!
Trwa wczytywanie
Zgłoś naprawę