
Dlaczego my?


EKSPRESOWA INTERWENCJA, DOŚWIADCZENI FACHOWCY
Jesteśmy prawdopodobnie najszybszym i najlepszym serwisem ciśnieniowych, automatycznych ekspresów do kawy z młynkiem w Warszawie. Średni czas diagnozy usterki i wyceny naprawy wynosi u nas 2 dni (od momentu otrzymania ekspresu), a średni czas naprawy to 2-4 dni robocze (od momentu diagnozy).
Serwisujemy automatyczne ekspresy ciśnieniowe już od 15 lat. Wywodzimy się z istniejącej od 1974 r. firmy Predom Serwis, specjalisty w zakresie napraw sprzętu AGD.
Nasi technicy należą do najbardziej doświadczonych fachowców w branży. Posiadają aktualne uprawnienia oraz regularnie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w cyklicznych szkoleniach.
Ekspresy naprawiamy na warsztacie w siedzibie firmy. Eliminuje to ewentualne uszkodzenia w trakcie transportu i skraca czas naprawy, a także daje możliwość bezpośredniego kontaktu z technikiem, który dokonał naprawy danego sprzętu.
W przypadku kosztów naprawy nie przewyższających 330 zł, ekspres jest diagnozowany i od razu naprawiany, co znacznie przyspiesza jego naprawę. Koszty naprawy powyżej 330 zł zawsze podlegają akceptacji Klienta zgłaszającego. Możliwe jest też dokonanie indywidualnych ustaleń dot. kwoty podlegającej akceptacji przed rozpoczęciem naprawy. W przypadku braku zgody na naprawę z uwagi na wysoki koszt, oferujemy możliwość odkupu ekspresu.
NAPRAWY GWARANCYJNE, POGWARANCYJNE I BIEŻĄCA KONSERWACJA
Oferujemy naprawy gwarancyjne (sprzedane przez nas ekspresy marki Nivona, Melitta) oraz pogwarancyjne wraz z bieżącą konserwacją wszystkich marek automatycznych ekspresów ciśnieniowych do kawy z młynkiem.
JAK ZGŁOSIĆ USTERKĘ I ŚLEDZIĆ NAPRAWĘ?
Usterkę można zgłosić:
– telefonicznie (tel. nr +48 (22) 845-59-58; +48/662 215 837, od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 10-14);
– osobiście w punkcie serwisowym (ul. Majdańska 11, 04-088 Warszawa), w godzinach j.w.;
– za pośrednictwem dedykowanego formularza zgłoszeniowego.
W ramach modułu „Nadaj ekspres” pokazujemy jak dobrze przygotować ekspres do transportu w przypadku wysyłki.
USŁUGI „DOOR-TO-DOOR”, „EKSPRES ZASTĘPCZY”, „WYNAJMIJ EKSPRES”
Wszystkim naszym Klientom oferujemy możliwość wysyłki ekspresu do naprawy i jego odbioru bez wychodzenia z domu w ramach usługi „Door-to-door”.
Usługa „Ekspres zastępczy” to możliwość wynajęcia ekspresu do kawy na czas naprawy – w miarę dostępności, dla Klientów z Warszawy i okolic.
Z kolei usługa „Wynajmij ekspres” to propozycja wynajmu/dzierżawy ekspresu do kawy wraz z odpowiednią ilością kawy. Jest to doskonałe rozwiązanie zarówno w przypadku wydarzenia jednorazowego (przyjęcie, konferencja, dowolna impreza okolicznościowa służbowa lub prywatna), jak i wtedy, gdy chcemy codziennie móc przygotowywać doskonałą kawę (w biurze lub w domu), ale nie chcemy kupować ekspresu. Każdy czas trwania najmu/dzierżawy jest możliwy.
Zapytania dotyczące usług „Door-to-door”, „Ekspres zastępczy” i „Wynajmij ekspres” prosimy kierować do nas mailowo (biuro@kawaekspres.pl) lub telefonicznie (tel. nr +48 (22) 845-59-58; +48/662 215 837, od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 10-14).
PROGRAM EKSPRESOWYCH KORZYŚCI
Zarejestrowanie się w naszym programie to wiele wymiernych korzyści dla jego uczestnika.
Jak gromadzić punkty w sklepie stacjonarnym i internetowym?
Punkty przyznawane są za każdy zakupiony towar. Ich liczba odpowiada cenie brutto danego produktu:
Przelicznik: za każde wydane 100 zł brutto to 100 punktów. Każde 30 punktów to 1 zł do wydania.
Punkty można gromadzić na dwa sposoby:
- rejestrując się w naszym sklepie internetowym www.sklep.kawaekspres.pl,
- na specjalnej ulotce podczas zakupów lub serwisie ekspresu w naszym punkcie stacjonarnym.
- Punkty nie są przyznawane za zakup ekspresów do kawy. Tam udzielamy wiele innych promocji.
Jak gromadzić punkty w serwisie?
Za każdą naprawę otrzymujesz tyle punktów, ile wynosi koszt naprawy ekspresu w zł brutto.
Przelicznik: za każde wydane 100 zł brutto to 100 punktów. Każde 30 punktów to 1 zł do wydania.
Punkty można gromadzić na dwa sposoby:
- rejestrując się w naszym sklepie internetowym www.sklep.kawaekspres.pl,
- na specjalnej ulotce podczas zakupów lub serwisie ekspresu w naszym punkcie stacjonarnym.
Jak wykorzystać punkty w sklepie stacjonarnym lub internetowym lub ?
Zdobyte punkty możesz zamienić na zniżki przy zakupach w naszym sklepie internetowym www.sklep.kawaekspres.pl, stacjonarnym lub podczas serwisu ekspresu.
Przelicznik: za każde wydane 100 zł brutto to 100 punktów. Każde 30 punktów to 1 zł do wydania
Jak wykorzystać punkty w serwisie?
Zdobyte w serwisie punkty możesz wykorzystać na zakupy w naszym sklepie internetowym www.sklep.kawaekspres.pl, stacjonarnym lub stacjonarnym oraz podczas serwisu ekspresu lub zlecając darmową konserwację ekspresu (równowartość 360 punktów).
Przelicznik: za każde wydane 100 zł brutto to 100 punktów. Każde 30 punktów to 1 zł do wydania
Czy wiesz, że…
Udział w programie jest równoznaczny z akceptacją jego regulaminu.
22 845 59 58 lub 662 215 837