Dlaczego my?

EKSPRESOWA INTERWENCJA, DOŚWIADCZENI FACHOWCY

Jesteśmy prawdopodobnie najszybszym i najlepszym serwisem ciśnieniowych, automatycznych ekspresów do kawy z młynkiem w Warszawie. Średni czas diagnozy usterki i wyceny naprawy wynosi u nas 2 dni (od momentu otrzymania ekspresu), a średni czas naprawy to 2-4  dni robocze (od momentu diagnozy).

Serwisujemy automatyczne ekspresy ciśnieniowe już od 15 lat. Wywodzimy się z istniejącej od 1974 r. firmy Predom Serwis, specjalisty w zakresie napraw sprzętu AGD.

Nasi technicy należą do najbardziej doświadczonych fachowców w branży. Posiadają aktualne uprawnienia oraz regularnie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w cyklicznych szkoleniach.

Ekspresy naprawiamy na warsztacie w siedzibie firmy. Eliminuje to ewentualne uszkodzenia w trakcie transportu i skraca czas naprawy, a także daje możliwość bezpośredniego kontaktu z technikiem, który dokonał naprawy danego sprzętu.

W przypadku kosztów naprawy nie przewyższających 370 zł, ekspres jest diagnozowany i od razu naprawiany, co znacznie przyspiesza jego naprawę. Koszty naprawy powyżej 370 zł zawsze podlegają akceptacji Klienta zgłaszającego. Możliwe jest też dokonanie indywidualnych ustaleń dot. kwoty podlegającej akceptacji przed rozpoczęciem naprawy.

NAPRAWY POGWARANCYJNE I BIEŻĄCA KONSERWACJA

Oferujemy naprawy pogwarancyjne wraz z bieżącą konserwacją wszystkich marek automatycznych ekspresów ciśnieniowych do kawy z młynkiem.

JAK ZGŁOSIĆ USTERKĘ I ŚLEDZIĆ NAPRAWĘ?

Usterkę można zgłosić:
– telefonicznie (tel. nr +48 (22) 845-59-58; +48/662 215 837, od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 10-14);
– osobiście w punkcie serwisowym (ul. Majdańska 11, 04-088 Warszawa), w godzinach j.w.;
– za pośrednictwem dedykowanego formularza zgłoszeniowego,
– pisząc na adres e-mail biuro@kawaekspres.pl

W ramach modułu „Nadaj ekspres” pokazujemy jak dobrze przygotować ekspres do transportu w przypadku wysyłki.

USŁUGI „DOOR-TO-DOOR”, „EKSPRES ZASTĘPCZY”, „WYNAJMIJ EKSPRES”

Wszystkim naszym Klientom oferujemy możliwość wysyłki ekspresu do naprawy i jego odbioru bez wychodzenia z domu w ramach usługi „Door-to-door”.

Usługa „Ekspres zastępczy” to możliwość wynajęcia ekspresu do kawy na czas naprawy – w miarę dostępności, dla Klientów z Warszawy i okolic.

Z kolei usługa „Wynajmij ekspres” to propozycja wynajmu/dzierżawy ekspresu do kawy wraz z odpowiednią ilością kawy. Jest to doskonałe rozwiązanie zarówno w przypadku wydarzenia jednorazowego (przyjęcie, konferencja, dowolna impreza okolicznościowa służbowa lub prywatna), jak i wtedy, gdy chcemy codziennie móc przygotowywać doskonałą kawę (w biurze lub w domu), ale nie chcemy kupować ekspresu. Każdy czas trwania najmu/dzierżawy jest możliwy.

Zapytania dotyczące usług „Door-to-door”, „Ekspres zastępczy” i „Wynajmij ekspres” prosimy kierować do nas mailowo (biuro@kawaekspres.pl) lub telefonicznie (tel. nr +48 (22) 845-59-58; +48/662 215 837, od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 10-14).

Zgłoś naprawę