Dlaczego my?

EKSPRESOWA INTERWENCJA, DOŚWIADCZENI FACHOWCY

Jesteśmy prawdopodobnie najszybszym i najlepszym serwisem ciśnieniowych, automatycznych ekspresów do kawy z młynkiem w Warszawie. Średni czas diagnozy usterki i wyceny naprawy wynosi u nas 2 dni (od momentu otrzymania ekspresu), a średni czas naprawy 2-4  dni robocze (od momentu diagnozy).

Serwisujemy automatyczne ekspresy ciśnieniowe już od 15 lat. Wywodzimy się z istniejącej od 1974 r. firmy Predom Serwis, specjalisty w zakresie napraw sprzętu AGD.

Nasi technicy należą do najbardziej doświadczonych fachowców w branży. Posiadają aktualne uprawnienia oraz regularnie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w cyklicznych szkoleniach.

Ekspresy naprawiamy na warsztacie w siedzibie firmy. Eliminuje to ewentualne uszkodzenia w trakcie transportu i skraca czas naprawy, a także daje możliwość bezpośredniego kontaktu z technikiem, który dokonał naprawy danego sprzętu.

W przypadku kosztów naprawy nie przewyższających 300 zł, ekspres jest diagnozowany i od razu naprawiany, co znacznie przyspiesza jego naprawę. Koszty naprawy powyżej 300 zł zawsze podlegają akceptacji Klienta zgłaszającego. Możliwe jest też dokonanie indywidualnych ustaleń dot. kwoty podlegającej akceptacji przed rozpoczęciem naprawy. W przypadku braku zgody na naprawę z uwagi na wysoki koszt, oferujemy możliwość odkupu ekspresu.

Do każdej naprawy dodajemy upominek – kawę w ziarnach wysokiej jakości. Wszystkim Klientom (serwisu i sklepu) proponujemy uczestnictwo w naszym programie lojalnościowym, dającym wymierne korzyści.

NAPRAWY GWARANCYJNE, POGWARANCYJNE I BIEŻĄCA KONSERWACJA

Jesteśmy autoryzowanym serwisem i sklepem ekspresów marki Melitta oraz autoryzowanym dystrybutorem ekspresów marki Jura i Nivona.

Oferujemy naprawy gwarancyjne (modele marki Melitta, sprzedane przez nas ekspresy marki Nivona) oraz pogwarancyjne wraz z bieżącą konserwacją wszystkich marek automatycznych ekspresów ciśnieniowych do kawy z młynkiem.

 

JAK ZGŁOSIĆ USTERKĘ I ŚLEDZIĆ NAPRAWĘ?

Usterkę można zgłosić:
– telefonicznie (tel. nr +48 (22) 845-59-58; +48/662 215 837, od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 10-14);
– osobiście w punkcie serwisowym (ul. Majdańska 11, 04-088 Warszawa), w godzinach j.w.;
– za pośrednictwem dedykowanego formularza zgłoszeniowego.

W ramach modułu „Nadaj ekspres” pokazujemy jak dobrze przygotować ekspres do transportu w przypadku wysyłki.

 

USŁUGI „DOOR-TO-DOOR”, „EKSPRES ZASTĘPCZY”, „WYNAJMIJ EKSPRES”

Wszystkim naszym Klientom oferujemy możliwość wysyłki ekspresu do naprawy i jego odbioru bez wychodzenia z domu w ramach usługi „Door-to-door”.

Usługa „Ekspres zastępczy” to możliwość wynajęcia ekspresu do kawy na czas naprawy – w miarę dostępności, dla Klientów z Warszawy i okolic.

Z kolei usługa „Wynajmij ekspres” to propozycja wynajmu/dzierżawy ekspresu do kawy wraz z odpowiednią ilością kawy. Jest to doskonałe rozwiązanie zarówno w przypadku wydarzenia jednorazowego (przyjęcie, konferencja, dowolna impreza okolicznościowa służbowa lub prywatna), jak i wtedy, gdy chcemy codziennie móc przygotowywać doskonałą kawę (w biurze lub w domu), ale nie chcemy kupować ekspresu. Każdy czas trwania najmu/dzierżawy jest możliwy.

Zapytania dotyczące usług „Door-to-door”, „Ekspres zastępczy” i „Wynajmij ekspres” prosimy kierować do nas mailowo (biuro@kawaekspres.pl) lub telefonicznie (tel. nr +48 (22) 845-59-58; +48/662 215 837, od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 10-14).

 

 

PROGRAM EKSPRESOWYCH KORZYŚCI

 

Zarejestrowanie się w naszym programie to wiele wymiernych korzyści dla jego uczestnika.

 

Jak gromadzić punkty w sklepie stacjonarnym i internetowym?

Punkty przyznawane są za każdy zakupiony towar. Ich liczba odpowiada cenie brutto danego produktu:
Przelicznik: za każde wydane 100 zł brutto to 100 punktów. Każde 30 punktów to 1 zł do wydania.

Punkty można gromadzić na dwa sposoby:

  • rejestrując się w naszym sklepie internetowym www.sklep.kawaekspres.pl,
  • na specjalnej ulotce podczas zakupów lub serwisie ekspresu w naszym punkcie stacjonarnym.

 

  • Punkty nie są przyznawane za zakup ekspresów do kawy. Tam udzielamy wiele innych promocji.

Jak gromadzić punkty w serwisie?

Za każdą naprawę otrzymujesz tyle punktów, ile wynosi koszt naprawy ekspresu w zł brutto.

Przelicznik: za każde wydane 100 zł brutto to 100 punktów. Każde 30 punktów to 1 zł do wydania.

Punkty można gromadzić na dwa sposoby:

 

  • rejestrując się w naszym sklepie internetowym www.sklep.kawaekspres.pl,
  • na specjalnej ulotce podczas zakupów lub serwisie ekspresu w naszym punkcie stacjonarnym.

Jak wykorzystać punkty w sklepie stacjonarnym lub internetowym lub ?

Zdobyte punkty możesz zamienić na zniżki przy zakupach w naszym sklepie internetowym www.sklep.kawaekspres.pl, stacjonarnym lub podczas serwisu ekspresu.

Przelicznik: za każde wydane 100 zł brutto to 100 punktów. Każde 30 punktów to 1 zł do wydania

Jak wykorzystać punkty w serwisie?

Zdobyte w serwisie punkty możesz wykorzystać na zakupy w naszym sklepie internetowym www.sklep.kawaekspres.pl, stacjonarnym lub stacjonarnym oraz podczas serwisu ekspresu lub zlecając darmową konserwację ekspresu (równowartość 360 punktów).

Przelicznik: za każde wydane 100 zł brutto to 100 punktów. Każde 30 punktów to 1 zł do wydania

Czy wiesz, że…

…punkty warto spożytkować tam, gdzie jest najwyższy przelicznik. Pomyśl o tym, by wykorzystać je przy zakupie kawy lub akcesoriów zastępczych!

…przy zakupie ekspresu w naszej firmie otrzymujesz pakiet korzyści. Przegląd i konserwacja gratis w 1 roku. Zniżki na naprawy.

…średnio co 10 filtr „wychodzi” gratis jeśli wykorzystasz swoje punkty na zniżkę przy zakupie filtrów do kawy!

Udział w programie jest równoznaczny z akceptacją jego regulaminu.

Zgłoś naprawę
Zadzwoń
22 845 59 58 lub 662 215 837
NOWOŚĆ!!!
Części zamienne
do ekspresów.


ZOBACZ!
NOWOŚĆ!!! Części zamienne do ekspresów. ZOBACZ!