Nadaj ekspres
JAK ZGŁOSIĆ POTRZEBĘ NAPRAWY EKSPRESU?
Potrzebę naprawy ekspresu można zgłosić:
- telefonicznie (tel. nr +48 (22) 845-59-58; +48/662 215 837, od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 10-14);
- osobiście w punkcie serwisowym (ul. Majdańska 11, 04-088 Warszawa), w godzinach j.w.;
- za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego.
JAK PRZYGOTOWAĆ EKSPRES DO WYSYŁKI?
Przed zapakowaniem maszyny, trzeba ekspres oczyścić z resztek wody i – w miarę możliwości – opróżnić zbiornik kawy. W okresie zimowym należy bezwzględnie opróżnić układ wewnętrzny ekspresu z wody – nie wykonanie tej czynności może doprowadzić do poważnego uszkodzenia ekspresu.
Najwłaściwszym opakowaniem do wysyłki jest oryginalny karton z wypełnieniem dopasowanym do kształtu ekspresu. Dlatego warto nie wyrzucać ich po zakupie lecz zachować na potrzeby ewentualnych napraw. Jeśli jednak tego nie zrobiliśmy, wtedy rekomendujemy:
- koniecznie wybrać karton usztywniony, nieco większy od wymiarów ekspresu;
- wyłożyć styropianem spód kartonu, na którym będzie stał ekspres;
- zalecamy, by każda ściana wewnątrz kartonu również była wyłożona styropianem;
- wskazane jest owinięcie ekspresu folią bąbelkową;
- bardzo ważne jest zadbanie o to, by ekspres stał w kartonie pionowo, sztywno i nie miał tzw. „luzów”;
- dołączone do ekspresu akcesoria powinny być zapakowane w osobny woreczek;
- w przypadku naprawy gwarancyjnej – należy dołączyć ksero dowodu zakupu;
- prosimy również załączyć informację o rodzaju uszkodzenia;
- na kartonie warto umieścić w widocznym miejscu naklejkę „Ostrożnie – Szkło – Nie rzucać!”; jest to element kluczowy w przypadku ewentualnego składania reklamacji gdyby doszło do uszkodzenia ekspresu w transporcie;
- w przypadku transportu kurierem: odbierając ekspres po naprawie, należy bez względnie otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić czy ekspres nie posiada uszkodzeń mechanicznych. WAŻNE!
Trwa wczytywanie